Müügitingimused

Muhe Mesi OÜ www.muhe.ee veebipoe müügitingimused

Veebipoe muhe.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Muhe Mesi OÜ, (registrikood 12028142), asukohaga Morila, Ebavere 46209 Lääne-Viru maakond, Eesti.
E-post: e-pood@muhemesi.ee
Telefon +372 555 68 732

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoest muhe.ee saab osta mesinduskaupa, mesilasperesid ja -emasid.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes. Palun arvestage, et hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine ja tasumine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma isikuandmed. Kinnitame, et hoiame Teie isikuandmete turvalisust.

Isikuandmete ankeedi täitmise järel tuleb valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda manuaalse pangaülekande kaudu või muu makselahenduse abil.

Tasumiseks e-poes on võimalik kasutada pangalinke ja kaardimakset.

Lisaks on võimalus ka soovi korral tasuda tellimuse eest manuaalse pangaülekandega. Kui tellimuse eest tasumine ei ole sooritatud 5 tööpäeva jooksult tellimuse vormistamise hetkest, on e-poe pidajal õigust tellimus tühistada.

Lõplik arvedokument saadetakse e-mailile koos tellimuse täitmise teavitusega kui tellimus on meie poolt täidetud ehk teele pandud või väljastatud.

Järeletulemisega kaupade puhul on võimalik tasuda ka kauba kättesaamisel sularahas.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Muhe Mesi OÜ arvelduskontole. Saadame e-postiga kinnituse tellimuse töötlusesse võtmisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Veebipoest muhe.ee tellitud kaubad toimetame kohale ainult Eesti piires, muudesse riikidesse tarne osas palume meiega ühendust võtta.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis saatmisviisi juures. Erandlikust või pikemast tarneajast teavitame klienti.

Ise järele tulemine

Valides e-poes tellimuse tasumisel kaubale ise järele tulemise, saate meilt teate, kui kaup on pealekorjeks valmis.

Järeletulemine on kõrghooajal (mai-september) võimalik tööpäeviti kella 10-17 vahemikus meie laost Ebaveres, Lääne-Virumaal. Soovitame saabumise aeg vähemalt tund aega ette teatada, et vältida võimalikke viivitusi.
Madalhooajal (oktoober-aprill) soovitame kaubale järeletulemine üks päev ette kokku leppida.

Täpsem asukoht:  Google Maps

Kullerteenus ja alusetransport:

Tarneaeg laokaubale kõrghooajal 1-5 tööpäeva, madalhooajal 1-10 tööpäeva.

Teenusepakkujad: Omniva, DPD, OSC.

Pakiautomaadid ja pakipoed:

Tarneaeg laokaubale kõrghooajal 1-5 tööpäeva, madalhooajal 1-10 tööpäeva.

Teenusepakkujad: Omniva, DPD, Itella Smartpost (hooajaline).

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastamisõigus ei kohaldu ka mesilasemadele ja – peredele.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada viisil, mis teda rikub, kulutab või kahjustab.

Kauba tagastamiseks palume esitada meile tagastamisavaldus aadressile e-pood@muhemesi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama e-kirja saatmisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Mesilasemade ostu korral on pretensiooni esitamise aeg 2 tunni jooksul peale kauba kättesaamist. Mesilasemade tellimisel pakiautomaati, tuleb neile järele minna 6 tunni jooksul alates pakiautomaadi saabumisteatest, et kehtiks õigus pretensiooni esitamiseks, nt mesilaema hukkumise puhul transpordi ajal.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile e-pood@muhemesi.ee või helistada telefonil +372 555 68 732.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb Teie isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja ka meie õigustatud huvi alusel. Palun tutvuge meie privaatustingimustega.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile e-pood@muhemesi.ee või helistada telefonil +372 555 68 732.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.